piątek, 16 grudnia 2011

Jak wypromować się na webinarze?


Webinar
Dzisiejsza technika nie ma nic wspólnego ze spamowaniem. Chodzi o etyczny sposób na wykorzystanie systemu. Często na dużych, darmowych webinarach jest nawet ponad tysiąc osób zainteresowanych tematyką spotkania. Warto w takich przypadkach zdobyć trochę nowych klientów lub czytelników strony. Jest też inna ważna kwestia – w momencie gdy grupa czeka na webinar po prostu się nudzi. Wtedy uczestnicy mogą chcieć czymś się zająć.

Jak wskoczyć na samą górę listy uczestników?
Krok pierwszy Przy logowaniu do pokoju webinarowego nie podawaj swojego imienia tylko adres strony np. .twojastrona.pl – ważne jest żeby użyć na początku symbolu – czyli tak jak w tym przypadku kropki.
Lista uczestników opiera się na liście alfabetycznej. Pomyślisz – wystarczy użyć AAA na początku. Niestety tak naprawdę symbole są na początku tej listy.
W przypadku niektórych pokoi trzeba także zadać pytanie, żeby być na szczycie listy.
Efekt widać na powyższym zrzucie ekranu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz