sobota, 10 grudnia 2011

Jaki pokój konferencyjny wybrać?


webinar pokój
Myślę, że Twoje podstawowe pytanie brzmi Jak wybrać pokój konferencyjny i jak to wszystko obsłużyć? Jeżeli chodzi o kwestie techniczne to musisz po prostu sobie z nimi poradzić. Moja filozofia jest taka – jeżeli ktoś wprowadza produkt nie może on być skomplikowany, w innym wypadku po prostu się nie sprzeda. Druga część tej filozofii brzmi – jeżeli system jest skomplikowany to musi posiadać właściwy support, czyli wsparcie.
Webinar nie taki straszny jak go rysują
Jeżeli znasz perfekt język angielski to poradzisz sobie z zagranicznymi systemami, jeżeli nie, to pozostaje Ci clickwebinar. Jest to amerykańska firma, która jednak nie obraziła się na Polaków i założyła przedstawicielstwo w naszym kraju. Ceny nie są najniższe, ale jeżeli ma dla Ciebie wartość 20 złotych za męczarnie z zagranicznym systemem to gratuluję.

Jest jeszcze jeden ważny powód dla którego przerzucam się na clickwebinar – możliwość otrzymania faktury. Będę mógł wtedy koszty pokoju konferencyjnego wpisać w koszty prowadzenia firmy.
Zaczynałem od GVO, który jest tańszy, posiada strukturę MLM i nie mam mu nic do zarzucenia. Jednak wszystko jest po angielsku. Ja sobie radzę, ale wiem, że wiele osób posiada barierę językową. Dodatkowo sprawę przesądziła kwestia faktur. Aha, gdy opłacisz pokój na 100 osób to płatności są co miesiąc pobierane z Twojego konta. Żeby zrezygnować musisz napisać do supportu. Może nie jest to trudne, ale osobiście czuję pewien dyskomfort gdy ktoś samodzielnie i automatycznie pobiera mi pieniądze z konta.
Wyobraź sobie, że kupujesz energię elektryczną i mówisz firmie, przysyłajcie inkasenta w pierwszy dzień tygodni, pieniądze leżą w szafce pod książką telefoniczną, jak nie będzie weźcie telewizor. Może w Stanach to norma dla leniwych, ale ja mam słowiański umysł.

1 komentarz:

  1. Znam jeszcze jedną polską platformę do webinarów - etutorium!

    OdpowiedzUsuń